.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده ازانرژِی دریای خزر در توسعه مازندران مغفول مانده است
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر حمایت مسئولان ملی و محلی برای تسریع در احداث پالایشگاه اظهار داشت: منابع نفت و انرژی دریای خزر در بین محورهای توسعه مازندران مغفول مانده است...
استفاده ازانرژِی دریای خزر در توسعه مازندران مغفول مانده است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر حمایت مسئولان ملی و محلی برای تسریع در احداث پالایشگاه اظهار داشت: منابع نفت و انرژی دریای خزر در بین محورهای توسعه مازندران مغفول مانده است.

به گزارش مهر، علی اصغر یوسف نژاد در مراسم افتتاحیه دفتر پالایشگاه نفت باباجان مازندران در ساری افزود: پروژه پالایشگاه نفت مازندران باید مورد حمایت مسئولان استان قرار گیرد و از پروژه های اصلی و اولویت دار حمایتی مدیریت ارشد استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای توسعه مازندران استفاده از منابع غنی و نهفته نفت و گاز و انرژی دریای خزر بوده که به واسطه نبود پالایشگاه مغفول باقی مانده است.

نماینده مردم ساری در خانه ملت با اشاره به اینکه گردش پولی، اشتغالزایی و زدودن بیکاری شاخصه اصلی احداث پالایشگاه در منطقه است، تصریح کرد: پروژه پالایشگاه نفت باباجان با حمایت همه جانبه مسئولان استانی و ملی تسریع می یابد.

سید رمضان شجاعی کیاسری، دیگر نماینده مردم ساری در مجلس نیز گفت: مصوبه حذف ممنوعیت استقرار صنایع در مازندران توسط هیئت دولت سبب شکوفایی احداث پالایشگاه در مازندران شده است.

وی بیان داشت: متاسفانه در مازندران پروژه های بزرگ سرعت چشمگیری ندارند و امید است مجری طرح در سریعترین زمان ممکن نسبت به احداث پالایشگاه نفت باباجان مازندران اقدام کند.

مرتضی هاشم پور، رئیس سازمان صنایع و معادن مازندران نیز با اشاره به اینکه مصداق واقعی ورود صنایع بزرگ و مادر در استان با احداث پالایشگاه محقق شده است، افزود: پروژه باباجان کیاسر با مشارکت همه جانبه به رشد اقتصادی، اشتغال و نقدینگی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سازمان صنایع و معادن استان همکاری های لازم را برای اخذ مجوزهای صنعتی به مجری طرح صورت خواهد داد، اظهار امیدواری کرد: پروژه پالایشگاه نفت باباجان مازندران سرعت در اجرای فعالیت ها داشته باشند.

هاشم پور با بیان اینکه مازندران در ادبیات توسعه ای خود صنعتی شدن را تجربه می کند، افزود: صنعت مادر به عنوان موتور محرکه و فاکتورهای موفق توسعه استان است.

سید عیسی هاشمی حیدری، معاون عمرانی استانداری مازندران نیز با تاکید بر اینکه تفکر توسعه صنعتی مازندران باید در ذهن تک تک مدیران دستگاههای اجرایی استان نهادینه شود، افزود: مازندران را باید به عنوان استان شهر نگاه کرد و از تفکرات منطقه ای برای توسعه استان دوری کرد.

وی با بیان اینکه احداث پالایشگاه در مازندران از مصوبات سفرهای استانی دولت به مازندران بوده است، اظهار داشت: مجری طرح باید بازه زمانی برای احداث فازهای پالایشگاه مشخص تا در زمان های مختلف نسبت به افتتاح فازهای آن اقدام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.